A csomagok döntő többsége másnapra célba ér ha le van adva 13:00-ig. A várható kiszállítás 1-2 munkanap.
Amennyiben a rendelt termék nincs készleten, próbálunk más lehetőséggel megismertetni, ill. tájékoztatunk kb. mikor várható, továbbá megkérdezzük, fenn tartod-e a rendelésed.
A szállítási költségek
Ha ez nem lehetséges (elfogyott a termék), telefonon értesítjük Önt.
A kiszállítási költség a megrendelőt terheli, csomagolási díjat nem számolunk fel.
A megrendelt termékek összértékét a szállításiköltséggel a 8 napos átutalással kell kifizetni.
Természetes személyeknek a csomagok kézbesítési díja 1500 Ft. Amennyiben rendelése átlépi a 15.000 Ft értékhatárt a szállítási költséget átvállaljuk. Kereskedőknek a csomagok kézbesítési díja 2000Ft. Ingyenes szállítását 50800Ft-tól vállaljuk. Amennyiben a csomag tartalmaz összeférhetetlen méretű termékeket és emiatt 2 dobozban kell feladnunk, csak egy csomag szállítását vállaljuk ingyenesen. (Például hosszú horgászbot székkel vagy bottáska nagy merítőfejjel.)
Minimális rendelési mennyiség kereskedőknek 20.000Ft
Külföldi szállítások elözetes egyeztetéssel!
Túlsúlyos csomag:
A Sprinter futárszolgálat maximum 40kg összsúlyú csomagot kézbesít egy csomagként.Viszont, bruttó / csomagoló anyaggal együtt / 25kg felett drasztikusan megnő a szállítási díj. Amennyiben az áru értéke nem éri el az ingyenes házhoz szállítás összegét és a jellegét tekintve külön csomagolható, akkor érdemes ezt / kétfelé csomagolni/választani.
Fizetési mód:
A csomaghoz utánvéttel vagy átutalással juthatsz hozzá. Utánvétnél a teljes összeget a Sprinter csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja részedre a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Utánvételnél sávosan felszámoljuk a következő bruttó összegeket:
100.000Ft-ig 500Ft
200.000Ft-ig 1000Ft
200.000Ft fölött 2000Ft
500.000Ft fölött utánvétet nem vállalnak.
Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és azt többszöri próbálkozásra sem sikerül a részedre átadni, a Sprinter a megrendelt terméket automatikusan visszaszállítja.
Te kezdeményezheted, hogy a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával újra elküldjük részedre. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott!
Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, üzletünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön csomagot.
Csomagcsere:
A Sprinter speciális szolgáltatásainak köszönhetően lehetőség van, pl. egy nem megfelelő méretű ruházat cseréjére. A Sprinter segítségével ez a probléma rendkívül gyorsan és egyszerűen megoldható. Mi a teendő? A termék átvétele után hívd fel ügyfélszolgálatunkat és közöld, hogy mi a probléma!
Ha van raktáron a kért termék, még aznap becsomagoljuk, és a futárral elküldjük a címedre. Neked nemkell mást tenni, mint a korábbi sértetlen terméket visszacsomagolni és átadni a futárnak, miközben átveszed az új remélhetőleg már megfelelő terméket.
Ezt a kedvezményes szolgáltatást kizárólag próbát igénylő, “méretproblémás” termékek esetében lehet igénybe venni.
A szolgáltatás kedvezményes költsége csupán / nem kell a visszaszállítási díjat megfizetni / egyszeri 1200Ft.
A csomagcsere szolgáltatás a termék átvétele után, csak 3 napig lehetséges.
Termék visszavásárlási garancia:
A Vásárló a vásárlási szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Azonban a termékképek jogilag csak illusztrációnak számítanak, az aktuális termékeken eltérések előfordulhatnak. A termékek készletállapota és/vagy ára technikai okokból előfordulhat, hogy helyzelenül van feltöltve. Hiba megtörténte után megpróbáljuk megkeresni a mindkét félnek legmegfelelőbb megoldást. Előfordul, hogy az internetes oldalon kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Te szeretettél volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési menete a következő:
Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal / +36 (20) 9824293 / és mond el a problémádat.Bontatlan, sérülésmentes, tőlünk vásárolt terméket / igazolás, pl. nyugta, számla / ha nem azt kaptad, amire számítottál, akkor azt visszavásároljuk Tőled. A csomagot értékbiztosítással / Utánvétes, ill. pórtós csomagot nem fogadunk! / küld vissza üzletünkbe, ahol megvizsgáljuk annak sértetlenségét, ha minden rendben rózsaszín csekken visszaküldjük a termék árát.
Indokolt reklamáció esetén (pl.: a kézhez kapott terméken olyan hibát vélsz felfedezni, amely a termék használatát befolyásolja) természetesen a termék vételárán túl a házhoz szállítási és az esetleges csomagolási költséget is visszafizetjük részedre.Persze ezt, csak abban az esetben tesszük, ha nem kívánsz a termék cseréjével élni. Ha reklamációd jogos és szeretnéd továbbra is a terméket, akkor azt kicseréljük számodra. Nem áll módunkban azonban olyan terméket visszavenni, ill. kicserélni, amit nem tudunk eredeti, bontatlanként újra értékesíteni / zsinórok esetében, pl. nem tudjuk visszamérni az eredeti hosszát, gyűrűknél, pl. leejtés során olyan hajszálrepedés keletkezhet, ami szabad szemmel nem látható, viszont az új vásárlónak gondot okozhat, stb. /.
Szavatosság, garancia
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban, a 151/2003 kormányrendeletben és a 49/2003 GKM rendeletben foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök, amely rendszerint 6 hónap.
Nem minősülnek garanciális hibának, a nem anyaghibából származó alábbi meghibásodások:
* a feeder és picker rezgőspicc törése
* orsótalp törés illetve az orsótartó menetének megszakítása
* gyűrűtalp és gyűrűbetét törés és lakkrepedés
* rakós bot törése
* horgászruházat cipzárának meghibásodása, a ruha anyagának kilyukadása
* a csizmák, mellcsizmák és combcsizmák kilyukadása
Szakszerviz szakvéleményével kapcsolatban felmerülő vita esetén a vásárló által fogyasztóvédelmi minőségi vizsgálat kérhető, melynek költségét a vizsgálati eredményként jogosnak minősített reklamáció esetén megtéríti, továbbá a vizsgálat eredményét elfogadni köteles.
Garanciális javítások:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük küld el postán az alábbi címre 1203.Budapest. Helsinki út 75. a vásárlást igazoló nyugtával, számlával együtt. A terméket beküldjük a szakszervizbe, ahol elbírálják a keletkezett sérülés okát.
Amennyiben elfogadják “garanciális” hibának és az javítható is, akkor azt a legrövidebb időn belül megjavíttatjuk és visszaküldjük címedre. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék ára, vagy egy hasonló kategóriájú termék között választhatsz.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk, minden esetben a vásárlót terhelik.
Adatvédelem:
A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a kiszállító cégnek. A szállítóvállalat szerződésben nyilatkozik az adatok bizalmas kezeléséről.
Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Adataid, írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk, vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket).
Jó böngészést és kellemes vásárlást kívánunk!
For our english speaking partners:
We are always glad to receive your inquiries and orders, feel free to contact us on the below email and/or number:
bigpike@bigpike.t-online.hu
0036 20 9455257
Our bank details are as follows:
HUF
Company name: Big Pike Bt.
Company address: 1201 Budapest, Helsinki út 75.
Bank: K&H Bank
Bank account: HU86 1040 1282 5052 6688 8490 1004
Swift: OKHBHUHB
EUR
Company name: Big Pike Bt.
Company address: 1201 Budapest, Helsinki út 75.
Bank: K&H Bank
Bank account: HU91 10401282 50526688 84901011
Swift: OKHBHUHB